Forum Akcja Darmowe Przytulanie
 FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj 

Tez ma tu swoje naganiaczki na tym forum i tez dałam sie na

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Akcja Darmowe Przytulanie "Free Hugs" Strona G│ˇwna -> Propozycje nowych akcji "Free Hugs"
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 13:03, 06 Kwi 2014    Temat postu: Tez ma tu swoje naganiaczki na tym forum i tez da┼éam sie na

Tzn, po kt├│rym dniu mi─Ö┼Ťnie s─ů ju┼╝ dostatecznie wy─çwiczone i cz┼éowiek si─Ö tak nie morduje ???
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak ci sie podoba to imie to i tak nazwiesz tak swoja corke, niewazne co ci napiszemy. przeka┼╝e koledze ┼╝e ,si─Ö do czego┼Ť przyda┼é
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I CO TERAZ?? [link widoczny dla zalogowanych] czesc ja wczoraj mialam 4 dzien i juz przy 3 seri mnie brzuszek nmnie boli takze sie bardzo ciesze
Akurat w pi─ůtek b─Ödzie 10 dni. Tu chyba zale┼╝y wszystko od powodu dla kt├│rego dostaje si─Ö uniewa┼╝nienie. Powiem ci ze stresu jest bardzo duzo ale to chyba wina zmiany przepisow. Macie jakie┼Ť dolegliwo┼Ťci inne?Przepraszam, ┼╝e tak pytam ale kiedy┼Ť pisa┼éam tutaj kilka wiadomo┼Ťci te┼╝ mia┼éam problem z prolatyn─ů i tarczyc─ů i uda┼éo si─Ö po po 5 miesi─ůcach leczeniach (a 3 latach stara┼ä) zobaczy┼éam dwie kreski. Wotajcie dziewczyny, ja biore Bromergon od wtorku, czyli wzie┼éam juz 4 razy po 1/4 tabletki. [link widoczny dla zalogowanych]
Ot├│┼╝ we wtorek mam mie─ç (po tylu latach) zabieg dermabrazji mechanicznej, dosy─ç bolesny ale podobno skuteczny. Pozna┼éam fajnego faceta i pierwszy raz w ┼╝yciu mam satysfakcjonuj─ůcy zwi─ůzek. korzystal ktos? osobne konta nie s─ů nam potrzebne, bo do┼Ť─ç dobrze dogadujemy si─Ö jesli chodzi o wydatki. Pewnie te┼╝ du┼╝o ─çwiczy┼éa, ale schud┼éa na pewno nie tylko dzieki nim. fajnie by bylo wyjechac do innego kraju- mam kolezanke Estonke, jest bardzo szeroka i gruba a zawsze miala chlopakow, nie wiem, jak ona to robila, ale nigdy nie byla sama...w Estonii, potem Danii, potem Niemczech... A nawi─ůzuj─ůc do ┼Üwiatowego Dnia Mlodzie┼╝y, ja tu kiedy┼Ť w tygodniu szykuj─Ö si─Ö na wieczorn─ů Msz─Ö dla m┼éodzie┼╝y i nagle m├│j brat pyta dok─ůd lecisz.....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej Emesze!
[link widoczny dla zalogowanych]
2000 kcal), co przywraca kom├│rkom wra┼╝liwo┼Ť─ç na insulin─Ö (ust─Öpowanie wszystkich chor├│b nale┼╝─ůcych do zespo┼éu X-normalizacja nadci┼Ťnienia i poziomu cholesterolu i HDL, cofanie si─Ö cukrzycy, choroby wie┼äcowej). Mia┼éem juz kilka razy wrastaj─ůcy paznokie─ç, kt├│ry sobie sam wyci─ů┼éem, jednak zacz─Ö┼éo mi si─Ö nie┼║le babra─ç to wszystko i w ko┼äcu poszed┼éem do dermatologa kt├│ry stwierdzi┼é u mnie ziarnine, chodzi┼éem kilka razy na zabieg zamra┼╝ania i ziarnina zesz┼éa oraz moje problemy znik┼éy na kika lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A nad telewizorem wisi krzyżak . [link widoczny dla zalogowanych] Podajesz sie za mnie, to już jest twoja przegrana, bo kłamiesz.
I tak mija 3 dzie┼ä. sophia pamid czerwone p├│┼és┼éodkie lub sophia stara zagora czerwone p├│┼és┼éodkie, oczywi┼Ťcie martini bianco i wszelkie wermuty s─ů ok. Ograniczony bud┼╝et. Czy ktos z Was robil sobie tam korekcje warg sromowych? Nieumiej─Ötne po┼é─ůczenie tych rzeczy doprowadzi do nabierania tkanki t┼éuszczowej. [link widoczny dla zalogowanych]
zna kto┼Ť t─ů szko┼é─Ö? moge siedziec godzinami na soncu i nic..;/ cale cialo wszysko opalone a twarz blada... Racjonalnego tzn. Dziewczyny nie dajcie si─Ö lekarzom!!! o jejku Odpowiedz prosz─Ö To jest nie mo┼╝liwe ┼╝eby by┼éo wida─ç od razu efekty jak kto┼Ť siedzia┼é i nic nie robi┼é przez d┼éu┼╝szy czas.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziewczyny a ja co powinnam zrobi─ç mam jedna warge(g├│rna )opadajaca na drug─ů i to sprawia wrazenie ┼╝e moj e usta sa ma┼ée bo g├│rnej wargni wcale nie widac bo jest taka zawinieta dotego wygladam jak bym ciagle by┼éa smutna!Aquamid mi pomoze czy trzeba operacji???Odpiszcie jak myslicie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Babeczki, powiedzcie mi czy waga idzie w g├│r─Ö za spraw─ů tabletek?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam 28 lat, jestem informatykiem, skonczylem Politechnike na w/w kierunku. [link widoczny dla zalogowanych] witam.
Czytalam z uwag─ů, wszystkie opinie i musze przyzna─ç, ┼╝e w Turcji by┼éam wiele razy. Wg mnie to by byla strata czasu i niepotrzebny stres. B─Öd─Ö Ci kibicowa─ç! te┼╝ tak pomy┼Ťla┼éam,ale wyda─ç 300 a p├│┼╝niej ci─ůgle reklamacje bo bedzie si─Ö cz─Östo psu┼é? zrobilam test wyszedl negatywny ale wiem ze robilam go za wczesnie, [link widoczny dla zalogowanych]
hej wiesz podaj mi nr gg. FROSTKA prosze przeslij mi zdjecia twoich w┼éosk├│w po farbowaniu i przed farbowaniem te┼╝... K**wa jak tu nikt nie przyjdzie to si─Ö zeszczam wam na ┼é├│zko--reakcja natychmiastowa no bo komu by si─Ö chcia┼éo w nocy pod┼éog─Ö myc . a obudzi┼éam sie bez b├│lu. Dosta┼é takiego strza┼éa, ┼╝e trzeba by┼éo ┼Ťcian─Ö my─ç. Chirurg nie ma by─ç mi┼éy ale...skuteczny!!! Powiesz jak by┼éo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

odchudzaj─ůcy/antycellulitowy 80z┼é (ok45-60min)(10 zabieg gratis)
[link widoczny dla zalogowanych]
ktoska - ja go brałam w sumie ok.2 lat (bromergon znosiłam całkiem nieźle , podobnie parlodel - tragicznie było po bromocornie ) . Nie kok-tylko upięcie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No wlasnie, jesli ma zlamana noge, to zrob oklady z waty ciepla woda na jej paznokcie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] Ohyda!
kwiatek no i co [kwiatuszek] Uwazam ze to jest fyzjer wart polecenia, nie ┼Ťwiruja jak jacys wielcy styli┼Ťci tu wygryzc tam wygryzc i do widzenia, strzyzenie mia┼éam wykonane Mega dok┼éadnie. a zeby bylo malo to i widze ze zaczynam rosnac w szerz [link widoczny dla zalogowanych] Ja w┼éa┼Ťnie kupowa┼éam u tej Sprzedaj─ůcej jaki┼Ť czas temu orbitreka, dosy─ç du┼╝ego i po pocz─ůtkowych problemach z ustawieniem, mo┼╝na powiedzie─ç , ze jestem bardzo zadowolona. [link widoczny dla zalogowanych]
Dowiedzia┼éam si─Ö dzisiaj, ┼╝e nie mog─Ö odbywa─ç praktyki. moze jutro znajde wiecej plusow xD duzo tez schud┼éam... Naprawd─Ö polecam je┼Ťli nie sta─ç was na drogie kosmetyki do piel─Ögnacji, a dzia┼éanie jest podobne. je┼╝eli pomo┼╝e to p├│jd─Ö i faktycznie do innego. P├│zniej chcia┼éam aby Broma mnie poprawi┼é pisa┼éam z nim, ale znalaz┼éam o nim sporo z┼éych informacji i zrezygnowalam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] P.S to nie prawda ze musia┼éy┼Ťcie zarazi─ç si─Ö od kota to tylko 1 z mozliwo┼Ťci
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 13:04, 06 Kwi 2014    Temat postu: ja mam conversy juz 2 lata, ale nie chodze w nich codziennie

jednak zdrady i alkoholizm nie zawsze moga byc powodem dla kosciola azeby uniewaznic malzenstwo
[link widoczny dla zalogowanych]
W┼éa┼Ťnie. baki 200-250
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ciesz─Ö si─Ö, ┼╝e nie po┼éasili si─Ö na obsadzenie g┼é├│wnej kobiecej roli jak─ů┼Ť Britney Spears, czy J.Lo. [link widoczny dla zalogowanych] O czym wog├│le rozmawiacie?
Pozwoli Ci to liczy─ç w─Ögle, a przy okazji i kalorie, gdy┼╝ jeden chudnie przy 1800 kcal a inny musi ograniczy─ç opr├│cz w─Ögli i kalorie np. a co do lergii, nie ma innej rady tylko wypr├│bowa─ç - alergia to sprawa indywidualna, jeden ma a inni nie, i juz Pare razy wyprobowalam lewatywe z mydlem. Teraz oferta dla was je┼Ťli kogo┼Ť interesuj─ů buty w rozmiarze 42 b─ůd┼║ 43 (zakupione w Deichmannie) mam kilka par, niekt├│re w stanie prawie idealnym sprzedam niedrogo (adekwatnie do stanu Szczeg├│lnie jedne - rozmiar 43, baleriny pudrowy r├│┼╝ ze srebrnym czubkiem, za┼éo┼╝one raz (!) niestety s─ů za ma┼ée Druga para, cz├│┼éenka, na obcasie, ca┼ée pokryte czarn─ů koronk─ů, nie noszone w og├│le - nowe. niby m├│wi, ┼╝e jak chce to mog─Ö jecha─ç, a p├│┼║niej dodaje t: [link widoczny dla zalogowanych]
Moja jedna kole┼╝anka ostatnio m├│wi┼éa, ┼╝e schud┼éa 5kh w 1,5tygodnia. S─ů chyba mniej wi─Öcej grubo┼Ťci palca (a nawet mniejsze)..skoro palec wejdzie to tabletka nie?? Dok┼éadnie, bo jak ludzie p┼éac─ů za por├│d w klinice to my┼Ťl─ů ┼╝e s─ů ju┼╝ p─Öpkiem ┼Ťwiata i wymagaj─ů wszystkiego graj─ů na ┼╝ywo. zostawiasz na wlosach jakies 5 minut, pozniej suszysz wlosy (ja uzywam do tego suszarki z dyfuzorem, ale nie kazdy jej potrzebuje) i na suche wlosy nakladasz krem do wlosow kreconych sunsilk, o ten - [link widoczny dla zalogowanych] view&id=1040 Pozosta┼ée warzywa: Czyli po 2 tyg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Świętokrzyska?.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzisiaj ostatni dzień, mogłabym dłuzej ale Fanka mówisz, że to za dużo od razu, czuję sie super!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrowionka!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mo┼╝esz te┼╝ sobie wygoglowa─ç opinie o ambasadzie. [link widoczny dla zalogowanych] Narzazie mog─Ö tylko powiedzie─ç, ┼╝e jestem bardzo mile zaskoczona obs┼éuga podej┼Ťciem i zaanga┼╝owaniem i to, ┼╝e kiedy pojawiam si─Ö sie w klinice wita mnie dr Broma jakbym by┼éa wyj─ůtkowym pacjentem.
Witajcie Boa powiedz jak jest w┼éa┼Ťciwie z tym odej┼Ťciem , z rezygnacj─ů, czy tak normalnie idzie i m├│wi, ┼╝e ju┼╝ ma do┼Ť─ç, czy takie odej┼Ťcie musi potrwa─ç???? Cze┼Ť─ç te┼╝ mam dziurke w p─Öpku powiedzcie gdzie mo┼╝na znale┼║ fajne wzorki....... I mam malutki i bardzo g┼éadki brzuszek. a jednak dostalam okresu..opoznil mi sie co prawda 10 dni ale wazne ze jest! a ja juz od 2 dni mam totalna zalamke, dzis juz 18 dzien, ale ledwo sie zmusilam zeby pocwiczyc... [link widoczny dla zalogowanych]
Ja r├│wnie┼╝ jestem zainteresowana tym zabiegiem, ale mam kilka pyta┼ä i bardzo prosi┼éabym o odpowiedz tych kt├│rzy co┼Ť wiedz─ů o tym zabiegu by─ç wariacje tylko kombinacje,przecie┼╝ kolejno┼Ť─ç wylosowanych liczb jest nieistotna,wa┼╝ny jest zestaw liczb,prawda? Mam cienkie wlosy i lubie zimne kolory.. le┼╝─Ö w takim ot─Öpieniu, nieraz do rana. Te z aukcji s─ů paskudne. Wysz┼éo mi ok.2200kcal pom├│┼╝cie !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Regine
[link widoczny dla zalogowanych]
po 4 powinno załagodzic!!nie martw sie! Będziesz miała opinie i czas na podjęcie decyzji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
M├│j ┼Ťlubny obiera m┼éode ziemniaki i pyta sie czy chc─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

powiem tyle - wszystko jest do przeżycia , jak niejednokrotnie żucie pokazało . [link widoczny dla zalogowanych] ja jej zaufalam od przedwczoraj ja stosuje z jakim skutkiem - zobaczymy!
Mam co prawda plaski brzuch ale wolalabym zeby byl lepiej umie┼Ťniony Musz─ů zrozumie─ç i one i m─Ö┼╝czy┼║ni, ┼╝e to w┼éa┼Ťnie kobieta jest przeznaczona do kierowania swoimi potrzebami i uczuciami. wiem, co mowie, przeszlam operacje zmiany plci, wczesniej mialam 5-centymetrowego penisa i baaaaaardzo duzo mogl, zapewniam no ja w bear share wkoncu znalazlam te discoboys , ale nic ciekawego..! Zdj─Öcie RTG konieczne bo lekarz nie siedzi w szcz─Öce i ka┼╝dy jest inny. [link widoczny dla zalogowanych]
,wyk─ůpa┼éa si─Ö w ch┼éodnej wodzie w domu bo zabrali ciep┼é─ů i teraz ma zapalenie krtani i ropne gard┼éa i c├│┼╝ o tym powiecie???? [link widoczny dla zalogowanych] podnie_3_4_z_usa_super_.html Pozdrawiam! Pare znajomych osob mamy tez przeszlo na diete low carb + suplementy i czuja sie swietnie. Mo┼╝na doda─ç mi─Öska z roso┼éu i syc─ůcy obiad gotowy! TA ZUPA NIE DODAJE KALORII !!!!! plujecie jakies sluby ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale twarz spoko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ta jej chudo┼Ť─ç jest straszna , a┼╝ ┼╝al si─Ö robi , jak cz┼éowiek patrzy na te ┼╝y┼éy na ramionach , mog┼éaby z 10 kilo przyty─ç , to by ┼Ťlicznie wygl─ůda┼éa.
[link widoczny dla zalogowanych]
jak nie mozesz normalnie odpowiedziec to nie odpowiadaj!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Miejsce w szpitalu? [link widoczny dla zalogowanych] ┼╗e stresuj─ůce - mam na my┼Ťli napi─Öcie psychiczne, oczekiwanie i nadzieje oraz niekoniecznie sukces w danym cyklu.
Jak sie dozywa 100 lat to podobno placa podwojna emeryturke Hej! uzalezniasz sie na zawsze, sama pewnie wiesz jak to jest... Las naszym bogactwem... nie chcia┼éam Ci─Ö straszyc, ja nie mia┼éam zielonego pojecia o udziale drugiej strony,jak on wygl─ůda, dlatego by┼éam ostrozna-tego nigdy za wiele, a niedopatrzenia bym sobie potem nie darowa┼éa...zrobisz jak najlepiej bedziesz m├│g┼é....wszystko bedzie dobrze.. [link widoczny dla zalogowanych]
Violecika dzi─Öki wielkie :* Strasznie si─Ö ciesz─Ö, ┼╝e znalaz┼éam p. Wtedy zn├│w wszystko b─Ödzie bez sensu! W Szkole maj─ů te┼╝ r├│┼╝ne kursy dodatkowe- fajne ┼╝eby jeszcze wi─Öcej si─Ö nauczy─ç, albo od┼Ťwie┼╝y─ç wiedz─Ö. Fajne uczucie !! Bella z jakiego jestes wojew├│dztwa i jesli moge zapytac jaki wiek? s┼éuchajcie!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 16:46, 06 Kwi 2014    Temat postu: ranyyyy przecie┼╝ normalnie to nikt by nawet nie zwr├│ci┼é n

znacie jakies stronki z sukieneczkami?
[link widoczny dla zalogowanych]
Staralabym sie ubierac cieplo by nie marznac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kazali m─Ö┼╝owi przebra─ç si─Ö w takie szpitalne ciuszki. [link widoczny dla zalogowanych] a i jeszcze jedno
Dosyc.Wiadomo ze to ty.Ten sam poziom zacofania.Nie bede cie uswiadamiac. od dzisiaj zaczelam odchudzanko 1-wsza meridia 10 Dzi┼Ť 5 dzie┼ä, najpierw wzi─Ö┼éam L a potem zjad┼éam ┼Ťniadanie, tak zrobi─Ö przez 2/3 dni a po tem idwrotnie i zobacz─Ö r├│┼╝nic─Ö. A na takich forach tym bardziej si─Ö dok┼éadnie rejestruje i nikt nie schowa si─Ö za swoim nickiem. Las naszym bogactwem... [link widoczny dla zalogowanych]
a nawet jak si─Ö ogl─ůdam, to tak szybko i nie patrz─Ö na twarz... lubi─Ö lakiery z inglota. Ja akurat jestem p├│┼é roku po porodzie i na razie dzi─Ökuj─Ö za nast─Öpn─ů ci─ů┼╝─Ö. do kosmetyczki??po co - przeciez mo┼╝na polo┼╝y─ç jogurt na twarz.... Pozdrawiam Uwierzy┼éabym w 10 000z┼é je┼Ťli kto┼Ť nie jest ubezpieczony. Rajewski
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A co do tych b├│l├│w brzucha to one mnie te┼╝ dokuczaj─ů, takie charakterystyczne ci─ůgni─Öcie, najgorsze jest to, ┼╝e mam prac─Ö stoj─ůc─ů i ten b├│l daje si─Ö szczeg├│lnie we znaki, na razie w pracy jeszcze nic nie m├│wi┼éam, po nowym roku powiem
[link widoczny dla zalogowanych]
To na nim schud┼éam z 92 do 75 kg. dzi┼Ť 29 dzie┼ä, spoko s─ů te ─çwiczonka, im wi─Öcej robi─Ö tym bardziej sie w to wkr─Öcam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

1000 pln z refundacj─ů, ale 3000 pln bez (za fizjologiczny por├│d oczywi┼Ťcie). [link widoczny dla zalogowanych] znowu powt├│rki
Piszcie, co u Was. Potrzebuj─Ö porady, mam nadzieje ┼╝e kto┼Ť b─Ödzie w stanie odpowiedzie─ç Witam surowe i nie obrane (tak by┼éo w przepisie (?!)) pokrojone w plasterki u┼éo┼╝one dach├│wkowo..... W zesz┼éym roku byli na Ibizie i mimo stara┼ä nie znale┼║li pracy i skruszeni wr├│cili do domu. [link widoczny dla zalogowanych]
I schud┼éam........ Ja raczej czym pochwali─ç si─Ö nie mam. W Lublinie badania przeprowadza Stacja Powiatowa Sanepidu oraz Stacja Wojew├│dzka. A obronczynie pani dr niech pojawia sie na sprawie w Sadzie przeciw niej. ja cwicze od roku na orbitreku.... go rano i zdejmuj─Ö wieczorem. Poza tym m├│j pierwszy przeszczep sk├│ry si─Ö nie przyj─ů┼é, mia┼éam drugi, ale lekarze ┼╝e tak powiem spartaczyli robot─Ö, poniewa┼╝ dosta┼éam przykurczu w lewej r─Öce w okolicy ┼éokcia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wykonane ze sk├│ry naturalnej , super si─Ö dopasowa┼éy do stopy i co r├│wnie┼╝ jest wa┼╝ne s─ů POLSKIE.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dancewicz jest jedn─ů z nielicznych aktorek, kt├│ra przyznaje sie, ┼╝e niczego nie robi dla w┼éasnej urody, nawet nie ─çwiczy co jest wida─ç wyra┼║nie, bo zanim zacz─Ö┼éa ta┼äczy─ç w Ta┼äcu z Gwiazdami by┼éa du┼╝o grubsza, a wida─ç, ┼╝e taniec i og├│lnie ruch da┼é wiele jej sylwetce, bo schud┼éa i to bardzo, ale nie przejmuje sie tym czy ma nadwag─Ö czy nie i o tym m├│wi wiec m├│wienie o chirurgu plastyku czy innych wspomagaczach urody w jej wypadku jest po prostu ┼Ťmieszne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak najbardziej. [link widoczny dla zalogowanych] Jestem w szoku ┼╝e mo┼╝na si─Ö wog├│le tego dowiedzie─ç.
górniak jest pusta i niesympatyczna -mialam okazje doswiadczyc na wlasnej skorze.. pomozcie!!!! Mój mail: ciut się powiększyły przy jeanine (ale tego shitu nie polecam). czytalam ze operaowal pare dziewczyn. [link widoczny dla zalogowanych]
tak wi─Öc Drogie Panie naprawd─Ö g┼éowy do g├│ry wi─Öcej wiary w siebie Moja propozycja to: chude mi─Öso wo┼éowe,ciel─Öce,wieprzowe,jagni─Öcin─Ö,kurczaka itp Mog┼éam mie─ç j─ů ju┼╝ w grudniu ale postanowi┼éam ┼╝e sko┼äcze ten semestr ┼╝eby jak najwi─Öcej czasu zostawic sobie na rehabilitacjie. Studia sko┼äczy┼éam z wyr├│┼╝nieniem ale co z tego skoro pracy nie chca mi da─ç. Rezultatow takiego zycia nie bierze sie rowniez zbyt powaznie. Ko┼äcz─Ö ┼╝ycz─Ö powrotu do zdrowia i zalecam uprawianie ─çwicze┼ä
nie rozumie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Okres mam dosta─ç dzi┼Ť,jak na razie nie ma, ale od prawie tygodnia czuj─Ö straszny b├│l i prawie ca┼éy czas jestem na nospie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja zawsze wychodze zadowolona
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bo ja wiedzialam ze ludzie oczyszczali.nos.tylko sie.balam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Opinie na forach s─ů bardzo pozytywne? [link widoczny dla zalogowanych] witam kobietki !
pozostaje mi i d┼éugi r─Ökaw i bluzki bez dekoltu. Od pieczywa si─Ö odzwyczai┼éam. czy ja wiem czy te glod├│wki s─ů takie zdrowe.. Wiecie co mam zamiar kupic sobie orbitreka tylko teraz nie wiem jaki. jajecznica z 2 jaj+ ma┼éa kie┼ébaska ┼Ťlaska- na ┼éy┼╝ce oleju [link widoczny dla zalogowanych]
NEO ul. [link widoczny dla zalogowanych] tml brak=brat i nie wiem co┼Ť wg mnie jest nie tak. podobnie jak z papierosami. Mysle, ze taki wyjazd to duza szansa i mozesz zalowac, jesli nie wyjedziesz a z chlopakiem i tak sie rozstaniesz...pozdrow ode mnie anglie i przekaz, ze tesknie... mi┼éego dnia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 16:02, 08 Kwi 2014    Temat postu: A poza tym on jeszcze zaakceptowa┼é jej dzicko z poprzednieg

Nic mi nie powiedziała tylko zapisała i juz, nawet nie kazała przyjsc na kontrole po zakonczeniu kuracji.
[link widoczny dla zalogowanych]
u mnie te┼╝ lekarz go┼éym okiem zdiagnozowa┼é nad┼╝erk─Ö, na szcz─Ö┼Ťcie nie dosz┼éo do ani wypalania ani zamra┼╝ania , bo posz┼éam prywatnie do gina i okaza┼éo sie po kolposkopii , ┼╝e to tylko stan zapalmy szyjki macicy]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
WOle juz to niz wioske z H&m czy z house
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pierwszy dzień: [link widoczny dla zalogowanych] IRA - Ona i on
Widzia┼éam r├│┼╝ne i pod ┼╝adnym wzgledem nie s─ů lepsze od nos├│w W├│jcickiego, Skupina czy ┼ü─ůtkowskiego. 14.Uwa┼╝asz ┼╝e usta Kingi smakuj─ů jak.. Kobieta powiedzia┼éa ┼╝e wystarcz─ů 3 wizyty ┼╝eby tam rodzi─ç, lekarz wyznacza termin wg OM czy cc i nie trzeba ju┼╝ si─Ö wspywac na ┼╝adn─ů list─Ö. Haj. O, jeszcze co┼Ť mi si─Ö przypomnia┼éo. [link widoczny dla zalogowanych]
Jest to niewatpliwie pewne źródło wiedzy o Turcji. Nie spodziewałam się niczego złego . Pozdrawiam Asiu ja rowniez mam rozlegla blizne na przedranieniu..w dziecinstwie zrzucilam na siebie patelnie z tluszczem mialam podobnie jak Ty wycieta czesc blizny i pozostal zygzak+pozostalosci oparzenia podaj mi prosze swojego maila napisze wiecej.. Pozdrawiam wszystkich 1 to tzw zdjecie koloru myciem pioracym, sciaga kolor o 2 tony, a potem uzyc pasty dekoloryzujacej z amoniakiem do rozjasnienia wlosow i pasemek platinium , l\'oreal professional , usluga w salonie ok. Co do operacji to zycze powodzenia, pamietaj jednak ze nie jest ona na cale zycie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i prosze sie pode mnie nie podszywac!
[link widoczny dla zalogowanych]
Leka┼╝ powiedzia┼é, ┼╝e nie mam nadzerki, wi─Öc nie wiem sk─ůd te plamienia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Efekt super! [link widoczny dla zalogowanych] Majeczka jak u Ciebie?
pozdrawiam! Nie rozumiem teraz Ciebie, wychodzi na to, ┼╝e nawet jak ostatnigo dnia zjem 1000 kcal, ale beda to owoce, warzywa, to nie bedzie to jak g┼éod├│wka z marszu? Chc─Ö si─Ö w tym tygodniu wybra─ç na strzy┼╝enie i farb─Ö. By┼éam tam z kole┼╝ank─ů (te┼╝ proste w┼ésy ) i ┼Ťwietnie dobra┼é jej fryzure, teraz nigdzie indziej nie chodzi. Ja jestem m┼éody i raczej duzo po tych dietach tego nie bedzie ale osoba ktore spedzaja mniej aktywnie czas i moga przeczytac ksiazke w ubikacji polacam naprawde. [link widoczny dla zalogowanych]
Po ilu dniach wida─ç jakie kolwiek efekty? shiba okna.. cm .Jestem z siebie dumna .Do zupy na 5 litr├│w wsypa┼éam torebk─Ö ry┼╝u.┼Üniadanie i kolacje zajadam kromka razowego chleba (jedn─ů) z sa┼éata , og├│rkiem i pomidorem ewentualnie p├│┼é plasterka sera ┼╝├│┼étego albo w─Ödliny , a przez reszt─Ö dnia zupka .Mam w planach zrzuci─ç obw├│d talii do minimum 65 cm .Od czasu do czasu jak sobie przypomn─Ö to ─çwicz─Ö sobie z you tube ─çwiczenia spalaj─ůce tkank─Ö t┼éuszczowa http://www.youtube.com/watch?v=jBIqC_WtirM pozwalam sobie wkleic linka czy masz jak─ů┼Ť specjaln─ů diet─Ö po operacji? Wiec piaskowanie USUWA KAMIEN i ciach mnie skalpelem nawet nie poczulam !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

znalezione;
[link widoczny dla zalogowanych]
Dobrze ┼╝e zd─ů┼╝y┼éam urodzi─ç 2 lata temu, bo teraz z jednym (jeszcze okrojonym) jajnikiem to r├│┼╝nie mog┼éo by by─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pare razy wyprobowalam lewatywe z mydlem. [link widoczny dla zalogowanych] Ostatno
Bardzo delikatny, precyzyjny, a moja wizyta ani za d┼éuga ani za kr├│tka. Rok temu lekarz na wizycie kontrolnej zapytal mnie o wydzieline z piersi (mam ja od wielu lat) oraz o plamki w polu widzenia (czy was tez o to pytali???) i generalnie o wzrok. chleb, alkohol, gazowane napoje. Po tym ile przeszed┼é my┼Ťl─Ö ┼╝e si─Ö op┼éaca. zycie stygnie , czas ucieka. [link widoczny dla zalogowanych]
To jak by jeszcze kt├│ras z pa┼ä nie wiedzia┼éa gdzie mozna kupi─ç co┼Ť fajnego za zadziwiaj─ůco nisk─ů cen─Ö. kobiety maj─ů za dobrze i to jest przyczyna, ┼╝e na facet├│w ci─ůgle narzekaj─ů a same nic nie potrafi─ů opr├│cz narzekania i taka jest prawda niestety. Czuje si─Ö ju┼╝ bardzo dobrze Kupilam jakies nasionka kwiatkow na balkon, w przyszlym tygodniu pobawie sie w ogrodnika. a ja mieszkam w Chani na Krecieod niedawna,wcze┼Ťniej mieszka┼éam w Atenach juz troche,jak u Ciebuie ┼╝ycie Papaki???Saloniki to drugi koniec Grecji czy ktos jest w podobnej sytuacji ?? gra┼╝yna torbicka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Sesja wiosna i jesienia rozwiazuje problemy z cera na dluzszy czas!
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja w┼éa┼Ťnie dzi┼Ť po pierwszej tabletce i chcia┼éam jako┼Ť tak poszuka─ç wsparcia, czy co┼Ť ;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

!!!!!1 [link widoczny dla zalogowanych] najwa┼╝niejsze jest i tak dzienne zapotrzebowanie
A co z pilatesem? Mam pi─Ökne usta juz ponad p├│┼é roku Lalalalala Poniewa┼╝ cz─Östo┼Ť─ç wyst─Öpowania raka jajnika jest ma┼éa, a post─Öpowanie diagnostyczne po uzyskaniu dodatniego wyniku badania przesiewowego - inwazyjne, nale┼╝y stwierdzi─ç, ┼╝e badanie to mo┼╝e prowadzi─ç do istotnych nast─Öpstw niepo┼╝─ůdanych. Czy spotka┼é si─Ö Kto┼Ť z Was z takim problemem? Jak rozja┼Ťnia si─Ö w┼éoski wod─ů utlenion─ů i cytryn─ů? [link widoczny dla zalogowanych]
hehe , bo ┼Ťpisz na r─Öku g┼éow─Ö k┼éadziesz podczas snu i krew nie dochodzi ja te┼╝ tak mam dlatego teraz staram si─Ö obok r─Öki k┼éa┼Ť─ç a nie na r─Öku .. Na pewno na tym zdj─Öciu wida─ç najpierw biust? Ceny niekt├│rych kursow sa poprostu kosmiczne i poprostu mnie na nie niestac. Starania jednak z pewno┼Ťci─ů zostan─ů nam wynagrodzone. moze ktos cos szerzej napisac o separacji?? Gdzie┼Ť czyta┼éem, ┼╝e ju┼╝ w latach 70 ub. Lataj─ů za ni─ů paparazzi, fotografuj─ů te pryszcze i ty┼éek, a potem publikuje si─Ö zdj─Öcia w sieci, ┼╝eby ka┼╝dy m├│g┼é powiedzie─ç, jakie to ohydne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Akcja Darmowe Przytulanie "Free Hugs" Strona G│ˇwna -> Propozycje nowych akcji "Free Hugs" Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin